*-*

+

+

Ne zelim vise pisati o ljubavi jer poslije m se povraca …. trazeci njega izgubila sam sebe …. tako da sada pokusavam se pronaci i okrenuti stranicu napokon …. znam biti ce tesko ali sve se moze …. nadam se….

+

+

Nego gledala sam neku emisiju i cula ovu pjesmu ….. rasplakala sam se pravo …. vjerovatno je vecina znaju, ako ne evo prilike ….. uglavnom pjesma prica o curici koja se zove Luka i koju tuku ali koja to skriva u sebi i koja zivi s tim i bori se …. ma pjesma je predivno tuzna …..

 

My name is Luka
I live on the second floor
I live upstairs from you
Yes I think you've seen me before
If you hear something late at night
Some kind of trouble. some kind of fight
Just don't ask me what it was
Just don't ask me what it was
Just don't ask me what it was

I think it's because I'm clumsy
I try not to talk too loud
Maybe it's because I'm crazy
I try not to act too proud
They only hit until you cry
And after that you don't ask why
You just don't argue anymore
You just don't argue anymore
You just don't argue anymore

Yes I think I'm okay
I walked into the door again
If you ask that's what I'll say
And it's not your business anyway
I guess I'd like to be alone
Nothing broken, nothing thrown
Just don't ask me how I am
Just don't ask me how I am
Just don't ask me how I am

My name is Luka
I live on the second floor
I live upstairs from you
Yes I think you've seen me before
If you hear something late at night
Some kind of trouble. some kind of fight
Just don't ask me what it was
Just don't ask me what it was
Just don't ask me what it was

They only hit until you cry
And after that you don't ask why
You just don't argue anymore
You just don't argue anymore
You just don't argue anymore

+

+

 

OVDJE pjesma OVDJE pjesma OVDJE pjesma——–> OVDJE

xoangelx
Hay! akO zelite saznati nestO vise O meni samO dOdjite na mOj blOg !! _pOzz_ kiss

20 komentara

  1. Mozda ces se malo zbuniti kada budes usred igre ali samo ostani cool i nastavi dalje,iako ces mozda biti pod
    pritiskom.

    ((kada trebas zapisati imena to obavezno moraju biti osobe koje poznajes))

    Igra ce te stajati 3 minute zato se koncentriraj i odgovaraj na pitanja refleksivno i s osjecajem.

    Osoba koja mi je poslala tu igru tvrdi da su joj se zelje ispunile samo nakon 10 minuta.

    Sada uzmi list papira i nesto za pisati i polako red po red inace ces
    pokvariti igru. nemoj prerano pogledavati igru unaprijed jer ces je pokvariti

    1.napisi u stupac brojeve od 1 do 11 & gt;.

    2.ispred brojeva 1 i 2 napisi bilo koji broj

    3.ispred brojeva 3 i 7 napisi imena osoba suprotnog spola Nemoj varati i
    gledati igru unaprijed

    4.is pred brojeva 4, 5 i 6 napisi neka imena( npr clanova obitelji, pri jatel
    je.)

    5.napisi 4 naslova pjesama ispred brojeva 8, 9, 10 i 11

    6. i sad pozeli nesto. sad slijedi objasnjenje.

    ————————————————————————- ——-

    1. ovu igru moras poslati broju osoba koji je jednak broju koji si napisao
    iza broja 2

    2. osoba iza broja 3 je osoba koju volis

    3. osoba iza broja 7 je osoba koja ti
    je draga ali nesto

    vise od prijateljstva jednostavno nije moguce.

    4. na broju 4 je osoba s kojom si
    jako povezan

    5. nabroju 5 je osoba koju jako dobro poznajes

    6. osoba na broju 6 je tvoj sreconosa
    (luckystar)

    7.pjesma n broju 8 se odnosi na osobu na broju 3

    8. pjesma pod brojem 9 se odnosi
    na osobu pod brojem
    7

    9. pjesma pod brojem 10 te najbolje opisuje

    10.pjesma pod brojem 11 najbolje
    opisuje tvoje
    osjecaje, tvoja razmisljanja o zivotu. Posalji u slijedecih nekoliko minuta ovu
    igru desetak osoba i

    tvoja ce se zelja ispuniti, ako to ne ucinis dogodit ce se upravo suprotno, 10
    ce te godina pratiti peh. Dakle kopiraj, salji, i uzivaj

Komentariši